Thursday, April 2, 2020

PROGRAM AL-QURAN MUFIQ

Assalamualaikum wbt,

‼️ PROGRAM AL-QURAN MUFIQ | WAKAF QURAN ASET KEKAL AKHIRAT KITA ‼️

๐Ÿ“Œ Alhamdulillah Syukur kepada Ilahi, demi mengorak langkah bagi memartabatkan al-Qur’an. Pada Jun 2017, Yayasan Restu yang merupakan badan bukan Kerajaan (NGO) dan pendukung projek penyalinan Al-Quran salinan tangan dengan keindahan beriluminasi pertama Malaysia bersama MOF, MAIWP dan Perbadanan Putrajaya telah membuka Kompleks Nasyrul Quran di Putrajaya pusat percetakan al-Quran kedua terbesar di dunia, berkapasiti mencetak lebih tiga juta naskhah al-Quran setahun untuk kegunaan domestik dan antarabangsa.
.
Mushaf Al Quran 100% keluaran Yayasan Restu hasil manuskrip salinan tangan Anak Melayu tempatan dalam pelbagai edisi dan kelebihan  termasuk terjemahan pelbagai bahasa inilah yang digunakan untuk INFAK dan BERWAKAF.

๐Ÿ’ฅ DAPATKAN SEKARANG MUSHAF MALAYSIA ๐Ÿ’ฅ

๐Ÿ’กAkhirnya, Al-Qur'an Al-Karim Mushaf Mufiq (40 dalam 1) TELAH DILANCARKAN!
.
M - Mudah
U - Untuk
F - Fahami
I - Isi
Q - Qur'an

๐ŸŒนNama "MUFIQ" sendiri sudah menggambarkan betapa mudahnya utk anda memahami al-Quran dgn MEMILIKI Al-Qur'an Mushaf Mufiq kami ini!

๐Ÿ”› PRE-ORDER untuk tempahan Al-Qur'an Mushaf Al-Mufiq hanya infak RM100 SAHAJA untuk 1000 tempahan yang terawal (Harga asal: RM130)

๐Ÿ””Untuk PRE-ORDER, boleh hubungi kami di talian berikut:
๐Ÿ“ฑ Puan Fatin : https//www.wasap.my/60193893788
.
Dana 1000 tempahan pertama digunakan untuk membantu Dana WAKAF pembelian KERTAS cetak. Mudah2an sumbangan melalui tempahan awal Al-Quran Al-Mufiq memberi kemudahan untuk kerja-kerja awal penerbitan mushaf.

๐Ÿ•Œ SUMBANGAN WAKAF AL-QURAN: Sekiranya ingin menyumbang sebagai wakaf untuk saham akhirat, InsyaAllah kami akan bantu Tuan/Puan salurkan. Untuk wakaf, Pewakif boleh berikan Nama(yang masih hidup/telah meninggal dunia) diniatkan untuk dimasukkan ke dalam Al-Quran sebelum diedarkan ke Madrasah/Masjid/Pusat Tahfiz. Pegawai Wakaf Bertugas sedia membantu untuk proses AKAD WAKAF.

Kita mencari Rahmat dan keredhaan Allah SWT melalui amalan wakaf jariah yang menjanjikan pahala berkekalan keakhirat.

“Sesungguhnya orang-orang yang selalu MEMBACA KITAB ALLAH dan mendirikan SOLAT dan MEWAKAFKAN sebahagian daripada rezeki yang kami anugerahkan kepada mereka dengan diam-diam dan terang-terangan, mereka itu mengharapkan PERNIAGAAN YANG TIDAK AKAN RUGI" (Surah Faathir -Ayat 29)

๐ŸŽ€ Pre Order Al-Quran MufiQ
(isikan detail) ๐ŸŽ€
Nama:
Alamat:
No.Telefon:
Email:
Waris Terdekat:
Hubungan:
No. telefon waris:
Jumlah Naskah:
Bayaran secara : tunai / Online (Cimb : 80-0192808-6 Yayasan Restu)
Sekiranya bayaran secara online, sila lampirkan slip bayaran anda. Terima Kasih. Sebarang pertanyaan lanjut boleh berhubung  dgn :
Zarina: 0126405387
Fatin /Aina: 0193893788.




No comments:

Post a Comment

Bento Art