Monday, May 4, 2020

PRE ORDER AL QURAN MUFIQ KELUARAN TERBARU YAYASAN RESTU

Assalamualaikum wbt,

‼️ PROGRAM AL-QUR'AN MUFIQ | WAKAF QUR'AN ASET KEKAL AKHIRAT KITA ‼️

📌 Alhamdulillah Syukur kepada Ilahi, demi mengorak langkah bagi memartabatkan al-Qur’an. Pada Jun 2017, Yayasan Restu yang merupakan badan bukan Kerajaan (NGO) dan pendukung projek penyalinan Al-Qur'an salinan tangan dengan keindahan beriluminasi pertama Malaysia bersama MOF, MAIWP dan Perbadanan Putrajaya telah membuka Kompleks Nasyrul Quran di Putrajaya pusat percetakan al-Qur'an kedua terbesar di dunia, berkapasiti mencetak lebih tiga juta naskhah al-Qur'an setahun untuk kegunaan domestik dan antarabangsa.
.
Mushaf Al Qur'an 100% keluaran Yayasan Restu hasil manuskrip salinan tangan Anak Melayu tempatan dalam pelbagai edisi dan kelebihan  termasuk terjemahan pelbagai bahasa inilah yang digunakan untuk INFAK dan BERWAKAF.

💥 DAPATKAN SEKARANG MUSHAF MALAYSIA 💥

💡Akhirnya, Al-Qur'an Al-Karim Mushaf Mufiq (40 dalam 1) TELAH DILANCARKAN!
.
M - Mudah
U - Untuk
F - Fahami
I - Isi
Q - Qur'an

🌹Nama "MUFIQ" sendiri sudah menggambarkan betapa mudahnya utk anda memahami al-Qur'an dgn MEMILIKI Al-Qur'an Mushaf Mufiq kami ini!

🔛 PRE-ORDER untuk tempahan Al-Qur'an Mushaf Al-Mufiq hanya infak RM100 SAHAJA untuk 1000 tempahan yang terawal (Harga asal: RM130)

🔔Untuk PRE-ORDER, boleh hubungi kami di talian berikut:
📱 Puan Ika:
www.wasap.my/60103649142/


Dana 1000 tempahan pertama digunakan untuk membantu Dana WAKAF pembelian KERTAS cetak. Mudah2an sumbangan melalui tempahan awal Al-Quran Al-Mufiq memberi kemudahan untuk kerja-kerja awal penerbitan mushaf.

🕌 SUMBANGAN WAKAF AL-QURAN: Sekiranya ingin menyumbang sebagai wakaf untuk saham akhirat, InsyaAllah kami akan bantu Tuan/Puan salurkan. Untuk wakaf, Pewakif boleh berikan Nama(yang masih hidup/telah meninggal dunia) diniatkan untuk dimasukkan ke dalam Al-Quran sebelum diedarkan ke Madrasah/Masjid/Pusat Tahfiz. Pegawai Wakaf Bertugas sedia membantu untuk proses AKAD WAKAF.

Kita mencari Rahmat dan keredhaan Allah SWT melalui amalan wakaf jariah yang menjanjikan pahala berkekalan ke akhirat.

“Sesungguhnya orang-orang yang selalu MEMBACA KITAB ALLAH dan mendirikan SOLAT dan MEWAKAFKAN sebahagian daripada rezeki yang kami anugerahkan kepada mereka dengan diam-diam dan terang-terangan, mereka itu mengharapkan PERNIAGAAN YANG TIDAK AKAN RUGI" (Surah Faathir -Ayat 29)





No comments:

Post a Comment

Bento Art